top of page

Carolien en Sven als visuele vertalers van merkidentiteiten



Samen studeren, elkaar uit het oog verliezen en elkaar een paar jaar later opnieuw tegenkomen op een avond bij gemeenschappelijke vrienden. Toen bleek dat Sven Stas (27) en Carolien Potter (26) nog steeds dezelfde torenhoge ambities koesterden als tijdens hun studies, duurde het niet lang voor PRSPCTF het daglicht zag. 


PRSPCTF bestaat uit een complementair team dat gespecialiseerd is in het visueel vertalen van merkidentiteiten. Carolien en Sven geloven in een totaalbeleving en zetten daarom in op een allround visuele identiteit voor hun klanten, zowel online als offline. PRSPCTF ontwerpt daarbij niet enkel de fysieke ruimte, maar neemt ook het projectmanagement van alle bijkomende elementen rond de visuele identiteit voor zijn rekening. Klanten kunnen bij PRSPCTF dus terecht voor een totaalpakket: van concept tot uiteindelijke oplevering.


Met een stevige dosis gedrevenheid en een gezonde naïviteit werd het idee van Carolien en Sven al snel realiteit. De eerste maanden bleken een uitstekende leerschool en dat zorgde meteen voor een goede taakverdeling tussen de twee interieurarchitecten. Sven zet binnen PRSPCTF vooral in op de samenwerkingen, strategie en conceptontwikkeling. Voor de opvolging, de budgettering en het projectmanagement moet je bij Carolien zijn. Volgens het duo werkt die tandem zo goed omdat ze kunnen én durven inzetten op hun eigen typerende kwaliteiten iets wat in hun vorige werkomgeving niet altijd zo evident bleek te zijn. 



Als ondernemers leren Sven en Carolien vooral om zelf richting te geven aan hun bedrijf. Het afgelopen jaar was dan ook een jaar van opbouwen en keuzes maken. Er is veel gewikt en gewogen, tussen de projecten door werd er een huisstijl ontwikkeld en ontstonden er sterke partnerships.


Dé tip van Sven en Carolien? “Het is belangrijk om met veel mensen te praten en zo de visie op je bedrijf te toetsen. Uiteindelijk komt het erop neer om te springen en gewoon te doen wat je wil doen. Van jezelf denken dat je een goed plan hebt is één ding, dat plan toetsen aan de markt is de realiteit. De beste feedback komt uiteindelijk van je klanten. Durf feedback van hen te vragen en wees bereid om je processen en diensten voortdurend kritisch bij te sturen.”


-----------------------

PRSPCTF

Visuele Identiteit

BAAS 2019 - PRIL-IDEE




0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

תגובות


bottom of page